سئو چیست؟

SEO ، مختصر بهینه سازی موتورهای جستجو ، فرایندی است که وب سایت و صفحات فرود شما را در نتایج ارگانیکی موتورهای جستجو قابل مشاهده تر می کند.

چرا بهینه سازی صفحات فرود برای موتورهای جستجو مهم است

صفحات Landing که مطابق با بهترین شیوه های SEO بهینه شده اند باعث ترافیک بیشتر افرادی که به خدمات شما نیاز دارند ، می شود. چطور؟ موتورهای جستجو هدف صفحه شما را بهتر می شناسند و در نتایج جستجو رتبه بالاتری را کسب می کنند. رتبه بالاتر منجر به ترافیک بیشتر می شود. بازدید کنندگان به آسانی می توانند صفحه شما را در صورت نیاز به آنها به راحتی پیدا کنند. این باعث بهبود تجربه آنها می شود که تبدیل های بیشتری به همراه دارد. صفحات بهینه سازی شده فرود ، رتبه بندی کیفیت صفحه شما را افزایش می دهد ، که مزایای دیگری مانند کمپین های AdWords ارزان تر و مؤثرتر را به ارمغان می آورد.

چه موقع از تاکتیک های SEO برای صفحه فرود استفاده کنید

 

SEO یک ماراتن است ، و نه حداکثر سرعت دویدن. این مهم است که بدانید چه زمانی ارزش جستجوگرها را برای صفحه فرود خود دارید و چه موقع نیست. بهینه سازی صفحه وب شما نتایج یک شبه نتیجه نمی گیرد. پیشرفت هایی که در سایت خود انجام می دهید باعث می شود زمان موتورهای جستجو به رسمیت بشناسند. نتایج اغلب برای تحقق ماهها طول می کشد.

اگر یک کمپین کوتاه مدت را اجرا می کنید ، تلاش خود را در زمینه SEO تلف نکنید.

شما باید انتظارات خود را برای بلند مدت تعیین کنید. وقت و تلاش خود را در صفحه های فرود که می خواهید برای مدت طولانی نگه دارید متمرکز کنید (بیش از 6 ماه یا انتظار داشته باشید که این فصلی باشد).

5 مرحله برای ایجاد صفحات فرود دوستانه برای SEO لازم نیست SEO پیچیده باشد. ایجاد چند ترفند می تواند تأثیر زیادی در نتایج شما بگذارد.

5 گام اصلی برای بهینه سازی صفحات فرود شما برای SEO:

تحلیل کلید واژه

بهینه سازی صفحه فرود

پیوند ساختمان (کسب بک لینک)

سرعت صفحه و دوستی موبایل

تجزیه و تحلیل نتایج و سازگاری

1. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای صفحه فرود اولین قدم سئو ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی با تحقیق در صنعت ، رقبا ، مشتریان بالقوه و مشتریان موجود آغاز می شود. هدف از تحلیل کلمات کلیدی ، درک بازدید کنندگان و رفتارهای احتمالی ، حجم احتمالی ترافیک و رقابت است. هنگام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، از خودتان سؤالات زیر را بپرسید: بازدید کنندگان بالقوه چگونه می توانند محصول یا خدمات شما را جستجو کنند؟ چگونه می توانید در مقابل رقابت خود برای کلمات کلیدی هدفمند رتبه بندی کنید؟ صفحه فرود یا وب سایت شما برای ترافیک ارگانیک چقدر پتانسیل دارد؟ آیا صفحه فرود شما می تواند با رقابت فعلی رقابت کند؟ در اینجا نحوه انجام تحلیل کلمات کلیدی آورده شده است مرحله 1: لیستی از کلمات کلیدی را بر اساس نحوه جستجوی افراد برای محصول یا خدمات شما ایجاد کنید. اگر این محصول یا خدمات بسیار منحصر به فردی است ، می توانید از مردم بپرسید که برای جستجوی آن از چه عباراتی استفاده می کنند. برای جستجوی پیشنهادی و مرتبط با کلید واژه های اصلی Google ، Google را بررسی کنید.

کلمات کلیدی را که رقبا از آنها استفاده می کنید ، بررسی کنید. SEMrush (آزمایش آزمایشی رایگان به مدت 7 روز) یا Ahrefs (محاکمه 7 روزه با قیمت 7 دلار) برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و ارائه بینش عمیق تر نسبت به رقبا. برای ایده های اضافی برای کلید واژه ها ، می توانید از یک ابزار رایگان مانند Ubersuggest یا KeywordShitter استفاده کنید. فقط کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کرده و لیست بزرگی از کلمات کلیدی مرتبط را بدست آورید. همچنین می توانید از این مقاله Ahref برای ابزارهای رایگان حتی بیشتر استفاده کنید تا تحلیل کنید که چگونه رقبای شما برای هر کلمه کلیدی در مقایسه با صفحات شما رتبه بندی می کنند.

مرحله دوم: اگر وب سایت شما دارای چندین صفحه است ، کلمات کلیدی را بر اساس دسته وب سایت خود دسته بندی کنید. این باعث می شود آنالیز آسان تر شود. برای صفحات فرود باید روی 1 پیشنهاد و یک گروه از کلمات کلیدی معنایی مرتبط باشید.

مرحله 3: هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را آورده اید ، چگونگی رتبه بندی رقبا برای هر کلمه کلیدی در مقابل عملکرد صفحات فرود خود را تجزیه و تحلیل کنید. آیا صفحه فرود شما با هدف جستجوگر مطابقت دارد (این بسیار مهم است)؟ به عنوان مثال کلمه کلیدی "کفشهای نایک". بیشتر نتایج ، دسته بندی کفشهای نایک (با انتخاب های متعدد) و بررسی بهترین کفش (انتخاب های چندگانه) است. رتبه بندی صفحه فرود که روی جفت های خاص کفش های نایک متمرکز شده است ، برای پرس و جو "کفشهای نایک در حال اجرا" تقریبا غیرممکن خواهد بود زیرا جستجوگر انتظار دارد لیست بزرگی از گزینه های موجود را ببیند. برای افزایش ارتباط ، به صفحه فرود شما به چه اطلاعات اضافی نیاز دارید یا برای حذف ارتباط نیاز دارید؟ کلمات کلیدی خود را بر اساس حجم جستجو و رقابت آنها در اولویت قرار دهید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید کلمات کلیدی با دم بلند است. بعضی از طاقچه ها با بازیکنان بزرگی که کاملاً نتایج جستجو را به دست می آورند می توانند بسیار رقابتی باشند و باعث می شود که رتبه برای بازیکنان کوچک تقریبا غیرممکن شود. در این حالت ، باید توجه داشته باشید که تمرکز بهینه سازی صفحه وب خود را از کلمات کلیدی تغییر دهید که دارای جستجوی زیادی هستند و از نظر کلمات کلیدی بسیار هدفمند هستند که به موضوع بسیار اختصاصی علاقه مند هستند ، از حجم جستجوی کمتری برخوردار هستند ، کمی رقابتی کمتری دارند اما می توانند نرخ تبدیل بسیار خوب است. به عنوان مثال به جای تمرکز بر روی موضوع "بهینه سازی صفحه فرود" ممکن است بخواهید آن را به "بهینه سازی صفحه فرود برای موتورهای جستجو" بکشید. با انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی متوجه خواهید شد که کلمات کلیدی با دم بلند جستجو می شوند و کدام یک از آنها می تواند در بهینه سازی شما گنجانیده شود

2. بهینه سازی صفحه فرود SEO وقتی می فهمید بازدید کنندگان چگونه محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند ، مرحله بعدی ترکیب کلمات کلیدی شما در صفحه فرود شما است. به این بهینه سازی صفحه گفته می شود. کلمات کلیدی اصلی باید در موارد زیر باشد: هدرها (H1 ، H2 و غیره) متن بدنه متن alt alt ابرداده (عنوان صفحه ، توضیحات ، URL) این کار با سازنده صفحه فرود MailerLite آسان است. دیگر لازم نیست یک متخصص HTML برای ساخت و بهینه سازی صفحات فرود باشید.

بهینه سازی جستجوگر صفحه فرود - هدرها ، تصاویر و متن متن بهینه سازی هدرها (H1 ، H2 و غیره) عنوان اصلی باید به طور واضح محتوای صفحه فرود شما را توصیف کند و همیشه مهمترین کلمات کلیدی را شامل می شود (سعی کنید مهمترین کلمات کلیدی نزدیک به ابتدای عنوان را درج کنید). همیشه باید در کد به عنوان <H1> علامت گذاری شود. همچنین برای شکستن متن توصیه می شود از زیرآیند استفاده کنید. این هدرها باید حاوی کلمات کلیدی باشند که به طور مستقیم با متن زیر آن مرتبط هستند. متن بدن را بهینه کنید متن بدن باید آنچه را که ارائه می دهید با جزئیات بیشتر توضیح دهد. به جای اضافه کردن بی دقتی کلمه کلیدی چندین بار ، سعی کنید از مترادف کلمات کلیدی اصلی خود استفاده کنید. مهم است که متن طبیعی باشد ، به راحتی قابل فهم باشد و برای خواننده ارزش قائل شود. سعی نکنید تا حد امکان کلمات کلیدی کلیدی را فقط به خاطر آن داشته باشید. بهینه سازی تصاویر (متن متن) موتورهای جستجو تصاویر را درک نمی کنند ، به همین دلیل مهم است که توضیحات متنی (متن متنی) را به تصاویر اضافه کنید ، که باعث می شود آنها برای موتورهای جستجو قابل خواندن باشند. این کار به دو روش قابل انجام است: یک گزینه بهتر - برای هر تصویری به یک نام منحصر به فرد فکر کنید که شامل تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و توصیف تصویر باشد یک گزینه سریعتر - تصویر را با عنوان صفحه فرود خود نامگذاری کنید. اگر بیش از یک تصویر دارید ، از توضیحات مشابه با شماره گذاری استفاده کنید ، به عنوان مثال "نحوه بهینه سازی صفحه فرود برای بدست آوردن مشترکان بیشتر شماره 1" ، "نحوه بهینه سازی صفحه فرود برای بدست آوردن مشترکان بیشتر شماره 2". همچنین نامگذاری پرونده های تصویری از جمله کلمات کلیدی فو بسیار خوب است. نام پرونده تصویر می تواند همانند متن alt text باشد. برای بررسی سریع اینکه یک تصویر دارای متن alt است ، می توانید موارد زیر را در مرورگر Chrome انجام دهید: بر روی تصویر راست کلیک کنید> "بازرسی" را کلیک کنید> بررسی کنید که آیا تصویر دارای ویژگی "alt" است

بهینه سازی ابرداده SEO ابرداده SEO متنی است که در صفحات نتیجه موتور جستجو (که به آن SERP نیز گفته می شود) ظاهر می شود. فوق داده شامل عنوان صفحه ، URL و توضیحات متا می باشد. این 3 عنصر تأثیر مستقیمی بر اینکه شخصی روی نتیجه شما کلیک کند یا به سمت دیگری حرکت کند ، است. عنوان متا باید توصیفی باشد و فواید اصلی صفحه شما و آنچه مردم باید از آن انتظار داشته باشند را توضیح دهد. طول عنوان متا باید 50-60 علامت باشد مهمترین کلمه کلیدی را نزدیک به ابتدای عنوان متا قرار دهید در صورت امکان ، از لیست های شماره گذاری شده (به عنوان مثال 5 نکته برای SEO) استفاده کنید زیرا تمایل به افزایش CTR دارند (با کلیک بر روی نرخ). ذکر این نکته حائز اهمیت است که عنوان متا نه تنها بر احتمال کلیک کلیک می کند بلکه به طور مستقیم بر نحوه رتبه بندی صفحه صفحه شما تأثیر می گذارد. URL (آدرس صفحه فرود شما) باید کلمه کلیدی اصلی شما باشد. استفاده از متن مشابه در URL و عنوان متا یک کار خوب است. توضیحات متا توضیحی دقیق تر درباره صفحه فرود شما است. این فرصتی برای شما است که با تشریح مقداری که ارائه می دهید ، چرا شما بهتر از رقبای خود هستید و چرا باید به صفحه شما بروید ، افراد را به سمت خود جلب کند. طول توضیحات متا باید حداکثر 160 علامت باشد توضیحات را آزمایش کنید زیرا Google گاهی متن را کاهش می دهد در انتهای توضیحات متا ، CTA (فراخوانی برای اقدام) را درج کنید توضیحات متا تأثیر زیادی در کمک به جستجوگران برای تصمیم گیری برای کلیک روی صفحه فرود شما دارد. با توصیف واضح گزاره ارزش ، شما ترافیک مربوط به افرادی را که واقعاً به محصول یا خدمات شما نیاز دارند هدایت خواهید کرد.

ویرایشگر صفحه فرود MailerLite به شما امکان می دهد توضیحات فوق داده خود را به راحتی وارد کنید. URL صفحه فرود را وارد کنید - توصیه می شود میزبان صفحه فرود در زیر دامنه خود باشید. صفحه فرود شما مقداری از ارزش SEO جمع آوری شده در دامنه شما را بدست می آورد. اختیاری: یک مورد دلخواه اضافه کنید (این نمادی است که در برگه های باز در مرورگر شما ، معمولاً آرم شما قابل مشاهده است) عنوان صفحه را وارد کنید. اختیاری: چند کلید واژه صفحه (کلمات کلیدی متا) را که صفحه فرود شما را توصیف می کند وارد کنید (هیچ تأثیری برای Google ندارد). توضیحات صفحه را وارد کنید (توضیحات متا). کادر علامت را بررسی کنید تا Google بتواند صفحه فرود شما را خزیده ، فهرست و رتبه بندی کند.

طراوت محتوا محتوای وب سایت شما باید به روز باشد و اطلاعات مربوطه را ارائه دهد. این یکی از مهمترین عواملی است که بازدید کنندگان شما را درگیر خود می کند. اگر محتوای شما قدیمی است ، جستجوگران ممکن است صفحه شما را برای مسابقه ترک کنند. چنین رفتاری همچنین می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد. چند بار باید محتوا به روز شود؟ پاسخ ثابت برای این سوال وجود ندارد. بستگی دارد اگر موضوعی را پوشش می دهید که همیشه در حال تغییر و تحول است ، برای مثال صنعت تلفن های هوشمند - مقاله شما درباره بهترین تلفن های هوشمند برای سال 2019 باید خیلی وقت به روز شود. بهترین راه برای چک کردن این است که به سادگی کلمه کلیدی تمرکز خود را وارد کنید و به نماهای زمانی در نتایج جستجوی بدست آورید. براین اساس می توانید تصمیم بگیرید که چند بار باید به صفحه خود برگردید و به روزرسانی های محتوا را انجام دهید.

3. ساختمان پیوند بک لینک (پیوندهایی به صفحه وب شما از وب سایت های دیگر) یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی خارج از سایت است که موتورهای جستجو استفاده می کنند. لینک های برگشتی مانند رای برای وب سایت شما هستند - هرچه وب سایت های با کیفیت تر و مرتبط با صفحه فرود شما به نتایج بهتری برسند ، انتظار می رود. قانون "کیفیت بیش از کمیت" هنگام صحبت درباره بک لینک بسیار درست است. یک لینک از وب سایت معتبر و مربوطه وزن بیشتری خواهد داشت تا چند لینک از وب سایت با کیفیت پایین (برعکس - پیوندهای یک وب سایت با کیفیت بسیار پایین حتی ممکن است به نتایج شما آسیب برساند). اگر فرصتی دارید برای صفحه فرود خود چند بک لینک آسان بدست آورید - از آن استفاده کنید ، ممکن است باعث افزایش نیاز شما شود. چند روش آسان برای کسب درآمد از لینک های برگشتی: از مخاطباتی که دارید استفاده کنید (شاید شما در رویدادی شرکت کرده باشید که پیوند به صفحه شما بسیار مفید باشد ، یا شاید با بلاگر مصاحبه کرده باشید و او اطلاعات تماس شما را اضافه نکرده است) - فقط کافیست که در صورت وم پیوند را بخواهید. وب سایت ها یا وبلاگ هایی را که ممکن است مطالب شما را مفید بنویسند ، بدرقه کنید. محتوای خود را در انجمن های مشغول یا پست های وبلاگ در مباحث مربوط به ارزش افزوده به اشتراک بگذارید. بررسی کنید که رقبای شما دارای بک لینک هستند و از همان منابعی که آنها استفاده می کنند استفاده کنید (ابزارهایی که قبلاً گفته شد مانند SEMrush و ahrefs می توانند به شما در تجزیه و تحلیل بک لینک بپیوندند). محتوای خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تقویت کنید (حتی اگر پیوندها از رسانه های اجتماعی باعث افزایش مستقیم شما نشوند ، این باعث می شود صفحه شما آگاهی بیشتری بخشد). همچنین ، مطالب خود را برای بازدید کنندگان خود به راحتی در رسانه های اجتماعی قابل تنظیم کنید - آی های مربوط به رسانه های اجتماعی را برای اشتراک گذاری اضافه کنید. تاکتیک های مختلف زیادی بسته به محتوا و شغل شما وجود دارد - برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد لینک می توانید از این منبع عالی استفاده کنی

 

https://www.mailerlite.com/blog/best-seo-practices-for-landing-pages?source=google&medium=cpc&campaign=5.%20Content:%20DSA%20[USA+EU]&content=DSA%20Blog&term=&gclid=CjwKCAjwhOD0BRAQEiwAK7JHmHuNJqGZrNOJhpRrosyyg0QJbN2pwvj-1TSDNWfmwYlz1YmOqB_ZpxoCh68QAvD_BwE

 

https://javadyasemi.ir/


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها