منظور ما از "متخصص سئو" چیست؟

 

کارشناس یک اصطلاح نسبی است. ممکن است من را به عنوان یک متخصص سئو ببینید ، اما کسی که تجربه بیشتری مانند رند فیککین دارد تقریباً مطمئناً اینگونه نخواهد بود. مهم نیست که چقدر در مورد SEO اطلاعات کسب می کنید ، همیشه شخصی وجود دارد که اطلاعات بیشتری کسب کند. به همین دلیل ، هدف شما نباید این باشد که به خودی خود یک متخصص SEO شوید. باید این باشد که به اندازه کافی یاد بگیریم تا به طور مداوم نتیجه بگیریم.

 

 

8 مرحله برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو این روند ساده را دنبال کنید تا از SEO newbie به SEO Pro بروید.

 

  1. بیاموزید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
  2. سه عامل مهم رتبه بندی را درک کنید
  3. به چهار سطر اصلی سئو تسلط داشته باشید
  4. راه اندازی یک وب سایت
  5. طاقچه پایین
  6. ایجاد سیستم و واگذاری
  7. هرگز یادگیری را متوقف نکن
  8. صبور باش

 

 

1. بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند نمایه Google شامل تریلیون صفحه وب است که در درجه اول از خزیدن وب ساخته شده است. هنگامی که یک پرس و جو را در Google تایپ می کنید ، تمام صفحات مطابقت را می کشد. از آنجا که غالبا میلیون ها نتیجه مرتبط وجود دارد ، الگوریتم Google سپس بر اساس صدها عامل آنها را در رتبه بندی قرار می دهد. هیچ کس نمی داند که همه این عوامل چیست یا وزن آنها چگونه است ، اما ما برخی از آنها را می دانیم. SIDENOTE SEO تنها بر نتایج به اصطلاح ارگانیک تأثیر می گذارد. آی تی

 

2. سه عامل مهم رتبه بندی را درک کنید بسیاری از افراد در مورد رده بندی فاکتورهایی که مهم نیستند ، دچار مشکل می شوند. بنابراین قبل از شروع وسواس در برچسب صفحات یا عنوان ها ، اطمینان حاصل کنید که در بالای سه مورد بزرگ قرار دارید. ارتباط به این ترتیب صفحه شما با پرس و جو مطابقت دارد. اگر شخصی "چگونه روغن اسطوخودوس را تهیه کند" را در Google تایپ کند ، Google نمی تواند صفحات مربوط به اتومبیل ها را برگرداند زیرا این امر بی ربط است. اما ارتباط از آن فراتر می رود. صفحه شما همچنین باید با نوع محتوایی که افراد می خواهید ببینید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، فردی که در جستجوی "چگونگی تهیه روغن اسطوخودوس" است می خواهد یک آموزش بخواهد. آنها به دنبال خرید روغن آماده اسطوخودوس نیستند. به همین دلیل تمام نتایج در صفحه اول پست وبلاگ هستند و نه صفحات محصول.

 

۳- به چهار سطر اصلی سئو تسلط داشته باشید به سئو به عنوان یک معمای با چند قطعه فکر کنید. دانستن اینکه چگونه آنها در کنار هم قرار می گیرند ، دانش ضروری برای هر حرفه ای صنعت است. چهار قطعه عبارتند از: تحقیقات کلید واژه؛ سئو در صفحه؛ پیوند ساختمان؛ سئو فنی بیایید آنچه را که مستم آن است ، برطرف کنیم.

 

4. راه اندازی یک وب سایت مهم نیست که چند کتاب راجع به گلف بخوانید ، هرگز نمی توانید بدون انتخاب مجموعه ای از باشگاه ها و تمرین ، برنده مسابقات شوید. همین حلقه ها برای سئو نیز صادق است. شما باید این تئوری را بدانید ، اما جایگزینی برای کثیف شدن دستان خود و در واقع رتبه بندی سایت وجود ندارد. برای شروع پروژه خود ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست: موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. خرید دامنه و هاستینگ؛ یک وب سایت اساسی راه اندازی کنید. شروع به ایجاد محتوا کنید از آنجا ، این یک مورد است که دانش بهینه سازی SEO خود را با بهینه سازی مطالب خود ، ایجاد لینک ها و اطمینان از اینکه سایت شما از نظر فنی از لحاظ فنی از نظر فنی سالم است ، عملی می کند. هیچ چیز در مورد سئو بیشتر از انجام این کار به شما یاد نخواهد داد. گفته می شود ، این به وضوح مدتی طول می کشد ، و هیچ چیز بیشتر از نوشتن محتوا طول نمی کشد. بنابراین ، اگر بودجه لازم برای انجام این کار را دارید ، هیچ شرمی در برون سپاری محتوا وجود ندارد. فقط حتماً به نویسنده خود دستورالعمل های واضحی بدهید تا آنچه برای تولید آنها برای رتبه بندی بهینه می شود.

 

 

5- سوت زدن.

این همان چیزی است که شما در ابتدای سفر SEO خود خواهید بود زیرا باید کمی در مورد همه چیز بیاموزید تا پایه و اساس محکمی در این زمینه داشته باشید. با این حال ، شما باید با گذشت زمان از آن گذشته شوید. در اینجا دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

 

الف - یک مهارت خاص در سئو را استاد کنید از آنجا که SEO یک زمینه گسترده است ، شما وقت نخواهید داشت که هم در ساختن لینک و هم در SEO جستجوگر باشید. بین این دو همپوشانی کمی وجود دارد که بهبود یک مهارت واقعاً مهارت دیگر را بهبود نمی بخشد. در عوض ، شما باید به آنچه که به عنوان یک متخصص SEO T شکل شناخته می شود ، تبدیل شوید. یک متخصص SEO T شکل به این معنی است که مهارتهای گسترده ای را در همه موارد SEO دارید ، اما در یک منطقه خاص عالی هستید.

ب. استاد سئو برای یک صنعت انجام سئو برای دلالان نیاز به یک رویکرد کاملاً متفاوت برای سئو تجارت الکترونیکی دارد.

 

6. ایجاد سیستم و واگذاری هرچه بیشتر درباره SEO اطلاعات کسب کنید ، بیشتر متوجه خواهید شد که در روز ساعات کافی وجود ندارد تا خودتان همه کارها را انجام دهید. اما حتی اگر وجود داشته باشد ، انجام این کار باز هم ناکارآمد خواهد بود. بودن یک متخصص SEO "T شکل" به این معنی است که افرادی وجود دارند که بهتر از شما وظایف سئو را انجام می دهند. واگذاری آن وظایف به افراد مناسب ، وقت شما را صرف می کند تا برای چیزهایی که در آن به بهترین وجه لذت می برید سپری کنید. به عنوان مثال ، اگر تخصص شما در تحقیق و جستجوی کلید واژه ها و نوشتن محتوا در رتبه بندی باشد ، اینگونه است که باید وقت خود را بگذرانید. می توانید شخصی را برای انجام وظایف مانند ساخت لینک و SEO فنی به خدمت بگیرید. در زمان صرفه جویی در زمان گذشته ، مشتریان شما خدمات بهتری می گیرند زیرا افراد بسیار تخصصی دارند که در هر جنبه سئوی خود کار می کنند. با این حال ، بیشتر افراد به معنای قسمت های متحرک تر هستند ، که می تواند منجر به افتادن بین ترک ها شود. ایجاد سیستم ها بهترین راه برای نگه داشتن همه در همان صفحه است. این به معنی ایجاد لیست های چک سئو (یا SOP) است که در هر پروژه از آنها استفاده می کنید تا موارد را مرتفع نگه دارید.

 

7. هرگز یادگیری را متوقف نکنید SEO سریع حرکت می کند. تنها در سال 2018 ، گوگل اعلام کرد بیش از 3200 بروزرسانی الگوریتم را ارائه داده است. اگرچه بسیاری از این به روزرسانی ها برای کاربران نسبتاً جزئی بودند ، اما به شما ایده خوبی می دهند که چگونه سریع "بهترین شیوه" در سئو تغییر می کند. این گفته ، تلاش برای نگه داشتن بالاتر از هر تغییر ریز و درشتی که گوگل انجام می دهد ، تلاشی برای بیهودگی است ، بنابراین بهتر است در اصول متمرکز باشید. به عبارت دیگر ، به جای تعقیب تغییر در الگوریتم ، کاری را انجام دهید که الگوریتم در تلاش است انجام دهد: بهترین و مناسب ترین مطالب را در اختیار کاربران قرار دهید. به این ترتیب ، لازم نیست به اندازه بروزرسانی ها و مجازات ها نگران باشید. آیا این بدان معنی است که شما نباید شبکه کنید و از متخصصان پیروی کنید تا فرصت های خود را گسترش داده و در صدر استراتژی های جدید و ارزشمند قرار بگیرید؟ البته که نه. بنابراین چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

به دیدارهای SEO در منطقه خود بروید.

 

در کنفرانس های SEO شرکت کنید.

با متخصصین SEO در LinkedIn ارتباط برقرار کنید. کارشناسان SEO را در توییتر دنبال کنید؛

به انجمن های Slack بپیوندید.

به گروه های Facebook بپیوندید.

وبلاگ های SEO را بخوانید؛

تماشای فیلم؛

به پادکست ها گوش دهید

 

8. صبور باشید K اندرس اریکسون مشهور استدلال می کند که 10،000 ساعت تمرین برای گرفتن مهارت جدید طول می کشد. آیا می تواند کمتر از آن استفاده کند؟ احتمالاً اما نکته این است: تبدیل شدن به یک کارشناس سئو یک روند یک شبه نیست. بنابراین ، اگر محتوای شما در دو هفته اول به اولین صفحه نمی رسد ، احساس بدی نکنید.

 

https://ahrefs.com/blog/seo-expert/


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها