10 اشتباه معمول SEO برای جلوگیری از این کار

 

اکثر شرکت ها سئو را عمدتا با تحقیقات کلمات کلیدی ، وبلاگ نویسی و بهینه سازی محتوا مرتبط می کنند ، در حالی که جنبه های فنی غالباً نادیده گرفته می شوند. تدوین استراتژی بازاریابی محتوا فرایندی است که به اجرای آن و صبر و تحمل نیاز دارد تا زمانی که به نتیجه برسد. تلاش های SEO در صفحه همچنان ضروری است ، اما در صورت عدم وجود عناصر فنی ، بی مورد هستند. اشتباهات فنی می تواند قاتل خاموش برای سئو شما باشد. جلوگیری از آنها معمولاً ساده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان مناسب از چیزهای درست آگاه باشید. در این مقاله برخی از رایج ترین اشتباهات فنی SEO را که در طی ممیزی سئو که انجام داده ام ، به اشتراک می گذارم. در ادامه مطلب بخوانید و خود را آماده کنید تا عشق خود را که شایسته آن است به وب سایت خود هدیه دهید.

1. شما برچسب های متعارف را در صفحات با چندین آدرس اینترنتی تنظیم نمی کنید ما اغلب می بینیم که چندین آدرس اینترنتی یک صفحه واحد را باز می کنند. علاوه بر این ، یک صفحه می تواند URL های مختلفی را از طریق پیوند پیوند ، لینک مجدد یا مسیر کاربر ایجاد کند. بنابراین ، همیشه ایده خوبی برای تعیین URL "ترجیحی" و کمک به موتورهای جستجو در شناسایی صفحه اصلی برای فهرست بندی است. یک برچسب متعارف دقیقاً همین کار را می کند. Rel = "canonical" یک عنصر HTML است که در هدر HTML وب سایت قرار می گیرد. هدف آن جلوگیری از بروز مشکلات مربوط به محتوای تکراری با گفتن موتورهای جستجو است که URL نسخه متعارف صفحه است. هنگامی که خزنده صفحه اصلی (متعارف) را فهرست بندی کند ، تمام نسخه های دیگر نسخه های آن در نظر گرفته می شوند. این روند ادغام محتوا توسط موتورهای جستجو در نهایت به رتبه بندی صفحه کمک می کند.

2. شما در پیوندهای خارج از کشور با درآمد غیرطبیعی از برچسب nofollow استفاده نمی کنید پیوند دادن به یک صفحه خارجی به معنی انتقال آب SEO به آن منبع اطلاعات است. این به موتورهای جستجو می گوید که اعتبار محتوای شما باید به صفحه ای که به آن لینک می دهید اعطا شود. پیوند Nofollow پیوندی با ویژگی rel = "nofollow" است که اعمال می شود. این نرم افزار SEO SEO را در صفحه شما نگه می دارد و از انتقال اعتبار SEO به وب سایت دیگری جلوگیری می کند. به طور معمول ، شما می خواهید همه پیوندهای برون مرزی را که به طور غیر عادی درآمد کسب کرده اید (پیوندهای پولی) و پیوندهایی که بدون کنترل شما ایجاد می شود ، دنبال کنید (پیوندهای مربوط به نظرات یا هر شکل دیگری از محتوای تولید شده توسط کاربر). اما به خاطر داشته باشید که این تنها در مورد موتورهای جستجو مربوط می شود. پیوندهای خارجی هنوز میزان اعتماد و اقتدار را در نظر خوانندگان شما می گذراند ، بنابراین با عاقلانه انتخاب کنید که با چه کسی پیوند دارید.

3. شما از انجام ی آگاهی ندارید آیا تاکنون به جستجوی چیزی در گوگل ، کلیک بر روی پیوندی مرتباً مرتب شده ، و (چه چیزی) صفحه هیچ چیزی در رابطه با آنچه شما انتظار پیدا کردن را نشان ندادید؟ هرگونه اختلاف بین محتوای ارائه شده به خزندگان و بازدید کنندگان ، پنهان کاری است و تخلف از قوانین وب مسترهای Google به حساب می آید. موتورهای جستجو امروز این عمل را به راحتی تشخیص می دهند ، که هیچ نتیجه خوبی ندارد؛ علاوه بر این ، اغلب منجر به نامرئی بودن کامل صفحه در صفحات نتایج موتور جستجو می شود. همیشه نهان پوشیدن عمداً انجام نمی شود. بعضی اوقات برنامه نویسان و تیم طراحی وب از انجام این کار آگاهی ندارند ، برخی دیگر عواقب هرز پرده بر SEO را نمی دانند ، بنابراین آنها به آن توجه نمی کنند. نمونه هایی از پنهان کاری ممکن است ارائه متن HTML به خزنده ها هنگام ارائه تصاویری برای بازدید کنندگان صفحه یا تطبیق رنگ متن با پیش زمینه باشد که Google هنگام تفسیر چیزی از کاربران ، تفسیر می کند. به خاطر داشته باشید که پنهان کاری می تواند صدمات شدیدی به رتبه وب سایت شما وارد کند و سعی کنید از هر قیمتی جلوگیری کنید.

4. شما مطمئن نیستید که چگونه از برچسب های H استفاده کنید عناوین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای مهم را شناسایی کنند. آنها همچنین مکان مناسبی برای کلمات کلیدی LSI (فهرست پویایی معنایی پنهان) هستند که کلمات کلیدی به طرق مختلف بیان می شوند. مباحث زیادی در رابطه با برچسب های عنوان آنلاین وجود دارد ، از جمله اینکه آیا استفاده از چندین برچسب H1 در هر صفحه مجاز است یا نه ، تعداد H2 ها بهینه است یا اینکه اصلاً برچسب های H3 - H6 اهمیت دارد و غیره. آنچه باید انجام دهید: برای عنوان سطح بالا از برچسب H1 استفاده کنید. برچسب های H2 را برای دسته های اصلی اعمال کنید. به ترتیب زیر H3 - H6 را برای زیرشاخه ها و پیوندهای مهم (در صورت وجود) درج کنید. کاری که شما نباید انجام دهید: کلمات کلیدی مشابه را در چند عنوان تکرار کنید. کل محتوای صفحه را با برچسب H بنویسید. به هیچ وجه از برچسب های H استفاده نکنید (جایی که باید عنوان ها استفاده شود). ترتیب برچسب های H را مع کنید (به عنوان مثال استفاده از H3 برای عنوان سطح بالا)؛ برای همه عناوین در یک صفحه از H1 استفاده کنید. با این حال ، اگر چندین موضوع به همان اندازه مهم را در یک صفحه پوشش داده اید (اگرچه هدف قرار دادن چندین کلمه کلیدی در یک صفحه به دلیل ناسازگاری رتبه بندی دشوار است ، اما اتفاق می افتد که در این حالت اجتناب ناپذیر است) ، استفاده از چندین برچسب H1 منطقی خواهد بود. یا اگر محتوای شما دسته ها را با سطح زیر 5+ زیرشاخه ها پوشش می دهد ، منطقی است که برای هر زیر گروه پایین یک سطح برچسب H پایین تر استفاده کنید ، به معنای استفاده از تمام برچسب های H در H6. برای نتیجه گیری: وقتی صحبت از سرفصل ها می شود ، بهترین عملی که می توانید اعمال کنید این است که منطق خود را دنبال کنید و از عقل سلیم خود استفاده کنید ، تا آنجا که مربوط به سئو است.

5- نقشه سایت XML را به طور مرتب بروزرسانی و پاک نمی کنید نقشه سایت یک فایل XML است که URL ها را فهرست می کند ، به فهرست بندی صفحه کمک می کند و از مدیر وب سایت در برابر محتوای تکراری محافظت می کند. نقشه سایت XML اسکلت وب سایت است. هرگونه ناسازگاری در نقشه سایت به سلسله مراتب URL وب سایت آن ، مانند جدول غیر متناسب با محتوای ساختار واقعی کتاب خواهد بود. اگر آنچه در نقشه سایت ارائه می شود ، موتورهای جستجو را سردرگم نمی کند و محتوای واقعی وب سایت را نشان نمی دهد. این در عمل به چه معناست: اگر نقشه نقشه XML خود را مرتباً برای هرگونه تغییر URL که انجام می دهید ، به روز نمی کنید ، موتورهای جستجو را اشتباه می گیرید و از دسترسی مناسب آنها به صفحات خود جلوگیری می کنید سرانجام ، هرگونه خطایی در نقشه سایت ، اثرات کاهشی در رتبه بندی شما دارد.

6. شما برای جستجوی تلفن همراه بهینه نمی شوید مدت زمان طولانی ترافیک تلفن های هوشمند از جستجوی دسک تاپ فراتر می رود. به وفور محتوای امروز آنلاین ، کاربران صبر ندارند که در صفحات دوستانه تلفن همراه گشت و گذار کنند. داشتن یک وب سایت دوستانه برای موبایل بخش مهمی از حضور آنلاین شما است. اگر وب سایت خود را سازگار با موبایل نکرده اید ، خطر از دست دادن بیشتر ترافیک احتمالی خود را دارید. وب مسترها و تیم های توسعه گاهی اهمیت طراحی دوستانه موبایل را امروز فراموش یا پایین می آورند. طراحی پاسخگو ، زمان بار ، موجز بودن ، اندازه فونت ، عناصر لمسی ، بومی سازی - اینها برخی از مؤلفه های اصلی هستند که هنگام بهینه سازی برای جستجوی موبایل می توانید به آنها فکر کنید.


7. در اینکه با Subdomains یا Subfolders بروید شک دارید من بسیاری از وب سایت ها را می بینم که هنوز از وب سایتهای فرعی برای وبلاگهای خود استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که گوگل از زیر دامنه ها به عنوان وب سایت های جداگانه و منحصر به فرد برخورد می کند. پیوندها و اختیاراتی که یک دامنه دامنه کسب می کند وماً مزایایی برای وب سایت اصلی حفظ نمی کند. اگرچه موتورهای جستجو احتمالاً متوجه می شوند که blog.yourwebsite.com مربوط به yourwebsite.com است ، شما باید در ایجاد لینک برای ساختن این دو وب سایت وقت و تلاش زیادی سرمایه گذاری کنید ، اما هنوز هیچ تضمینی در قبال اعتبار SEO ندارید. . حتی بدتر ، پوشاندن مباحث مشابه یا هدف قرار دادن کلمات کلیدی مشابه در دامنه و زیر دامنه ممکن است منجر به نبرد بین صفحات شخصی شما شود. حتی اگر اضافه کردن پوشه هایی مانند yourwebsite.com/blog ممکن است از دید زیرساختی ایجاد زیرساخت ها پیچیده تر باشد ، اگر به SEO جستجو می کنید ، در هر زمان ممکن از زیر دامنه ها اجتناب کنید. همچنین ممکن است بومی سازی یا تطبیق مطالب و طراحی با ایجاد زیر دامنه ها ساده تر به نظر برسد ، اما از پیامدهای این امر بر تلاش های سئو خود آگاه باشید. مواردی که زیر دامنه ها گزینه بهتری هستند: تمرکز استراتژی بازاریابی در تبلیغات محصولات مختلف برای شرکت شما. داشتن محتوای منحصر به فرد برای حق رای دادن های مختلف در مکان های مختلف. هدف قرار دادن چندین کشور با ارائه مطالب به زبانهای مختلف و بدون قصد آوردن منجر از دامنه به حوزه دیگر. تبلیغ برندهای جداگانه نتیجه: → اگر می خواهید دامنه اصلی شما بیشترین بهره را ببرد و سرب ایجاد کند ، از زیر پوشه ها استفاده کنید. → اگر نیازی به پخش آب SEO از یک دامنه به دامنه دیگر ندارید و فقط مایل به نمایش صفحات به صورت جداگانه هستید ، از زیر دامنه استفاده کنید. در هر صورت ، هر دو زیر دامنه و زیر پوشه باید در استراتژی کلی سئو ادغام شوند که این به استراتژی تجاری شما بستگی دارد.

8- فراموش می کنید موتورهای جستجو را برای خزنده ها پس از طراحی مجدد وب سایت از حالت مسدود کنید Robots.txt دستورالعمل رباتها در مورد نحوه دسترسی به وب سایت است. شما می توانید آنچه را که می خواهید موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست بندی کنترل کنید. در حالی که وب سایت هنوز در محیط dev قرار دارد ، معمولاً توسعه دهندگان روبات ها را از خزنده ها جلوگیری می کنند تا از فهرست بندی صفحه های آزمایشی خودداری کنند. این مشکل پیش می آید اگر آنها قبل از راه اندازی آن را از حالت مسدود نکنید. فراموش نکنید که قبل از اینکه وب سایت شما زنده بماند ، بررسی پرونده robots.txt را دو برابر کنید. نظارت بر این اغلب دلیل اصلی عدم رتبه بندی صحیح صفحات یا حتی اصلا فهرست شدن نیست. موتورهای جستجو گاهی اوقات این نظارت را "فهم" می کنند و هنوز آن صفحات را فهرست بندی می کنند ، اما به آن اعتماد ندارند. دستورالعمل های خزیدن برای موتورهای جستجو تنظیم کنید و از خطر پایان ناپدید شدن برای خزنده ها و کاربران جلوگیری کنید


9- به موتورهای جستجو اجازه می دهید صفحات آزمایشی را ناخواسته فهرست کنند برخلاف سناریوی فوق ، توسعه دهندگان گاه فراموش می کنند robots.txt را در محیط dev بپیوندند ، که اغلب در هنگام بازسازی وب سایت اتفاق می افتد. اگر این اتفاق بیفتد ، رباتها به صفحات آزمایش شما دسترسی کامل دارند. سه پیامد عمده آن: موتورهای جستجو محتوای ناقص و غیر بهینه را فهرست کرده اند ، اما هنوز آمادگی لازم برای پخش زنده ندارید. موتورهای جستجو با اصلی شما (پس از اتمام) ، صفحه زنده را به عنوان کپی از صفحه آزمون ، که قبلاً فهرست بندی شده است ، درمان می کنند. صفحه جدید و اصلی به دلیل مشکلات تکراری مطالب در صفحه آزمایش آن ، به درستی رتبه بندی نمی شود. فراموش نکنید که در هنگام طراحی مجدد وب ، دستورالعمل robots.txt را تنظیم کنید تا از فهرست بندی صفحات آزمایشی خودداری کنید.


10. شما به جستجوهای محلی فکر نمی کنید حالات زیر را تصور کنید: چندی پیش کافه فانتزی جدیدی را که در شهر افتتاح شده است شنیده اید ، با قهوه جدید و جالب که همه درباره آن صحبت می کنند. شما در هنگام ناهار اوقات فراغت گرفتید و تصمیم گرفتید که آن را چک کنید. نقشه های Google را باز می کنید ، شروع به جستجو برای آن می کنید ، اما به نظر نمی رسد که نتیجه ای پیدا کنید. شما در حال قدم زدن در منطقه ای هستید که مدتی قبل با همکاران خود از یک نوار خوب بازدید کرده اید. احساس می کنید حالا که در همسایگی هستید ، با دوستانتان نوشیدنی آبجو می گیرید. شما نام را به خاطر می آورید اما مکان دقیق را فراموش کرده اید ، بنابراین به نقشه های Google می روید. پس از تایپ نام نوار ، نقشه با عکس هایی که محیط کاملاً متفاوت را نشان می دهد ، شما را به بخش دیگری از شهر منتقل می کند. شما دوست داشتید که یک ضربه را در سالن در راه کار خود داشته باشید و دوست دارید دوباره یک قرار ملاقات رزرو کنید. شما نام Google را می خواهید شماره تلفنی را برای تماس پیدا کنید ، اما Google مکانهای تصادفی را روی نقشه نشان می دهد. شما به نوعی می توانید با کشیدن و بزرگنمایی نقشه به صورت دستی (که در حال حاضر ناامید شده است) سالن خود را پیدا کنید ، در آخر فقط بر روی نماد کلیک کنید تا متوجه شوید شماره تلفن ارائه نشده است. احساس تصور این سناریوها چطور بود؟ در صورت عدم وجود SEO محلی شما ، مشتریان بالقوه شما این تجربه را تجربه می کنند. من در اینجا به جزئیات مربوط به چگونگی بهینه سازی جستجوی محلی نمی پردازم. یک استراتژی محلی سازی برای هر مشاغل منحصر به فرد است ، اما برخی از عناصر محلی جستجوگرها را باید در نظر بگیرید: حساب Google My Business؛ جزئیات تماس در صفحه؛ شهر / کشور در برچسب های عنوان / meta / alt / H؛ صفحات فرود محلی. بررسی مشتری محصول / خدمات؛ موقعیت مکانی و اطلاعات تماس در حساب های اجتماعی به یاد داشته باشید که اعمال نفوذ آنلاین محلی یک بخش اساسی در هر استراتژی SEO است و بر قدرت و رتبه بندی دامنه تأثیر می گذارد.

 


فکر نهایی

SEO فنی به اندازه صدایی ترسناک نیست. بیشتر این کارهایی که قبلاً انجام داده اید ، فقط باید آنها را به روشی درست انجام دهید. هنگامی که یاد بگیرید چگونه عناصر خاص بر جنبه فنی سئو تأثیر می گذارند ، می توانید با بهینه سازی وب سایت خود ، آنها را پیش بینی کرده و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید. به موتورهای جستجوگر کمک کنید تا صفحات شما را خزیده و نمایه سازند ، و کاربران را برای یافتن مطالب شما فعال کنید.

 

https://bonseyjaden.com/10-common-technical-seo-mistakes-avoid/


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها