بیاموزید که چگونه یک وب سایت خود را برای ارتقاء رتبه خود یک حسابرسی SEO از وب سایت خود انجام دهید

 

سه کار را که امسال انجام داده اید ذکر کنید که مربوط به بهینه سازی موتور جستجو است (SEO). آیا این تاکتیکها حول تحقیق در مورد کلید واژه ها ، توضیحات متا و لینک های پشتی می چرخند؟ اگر چنین است ، شما تنها نیستید. وقتی صحبت از سئو می شود ، این تکنیک ها معمولاً اولین کسانی هستند که بازاریابان به زرادخانه خود می افزایند. در حالی که این استراتژیها باعث بهبود دیدگاه سایت شما در جستجوی ارگانیک می شوند ، آنها تنها مواردی نیستند که باید بکار بگیرید. مجموعه تاکتیک های دیگری وجود دارد که زیر چتر SEO قرار می گیرند.

سئو فنی به عناصر پشت صحنه اشاره دارد که موتور رشد ارگانیک شما مانند معماری سایت ، بهینه سازی موبایل و سرعت صفحه را نیرو می بخشد. این جنبه های سئو ممکن است جنس جنسی نداشته باشد ، اما بسیار باورنکردنی هستند. اولین قدم در بهبود SEO فنی شما این است که با انجام یک حسابرسی سایت در کجا ایستاده اید. مرحله دوم ایجاد طرحی برای رسیدگی به مناطقی است که در آن کوتاهی می کنید. ما این مراحل را در عمق زیر پوشش خواهیم داد.

 

سئو فنی چیست؟

 

SEO فنی به کارهایی که انجام می دهید اشاره دارد که سایت شما را برای خزیدن و فهرست بندی موتورهای جستجو آسانتر می کند. سئو فنی ، استراتژی محتوا و استراتژی های ایجاد پیوند همه در کنار هم کار می کنند تا به صفحات شما در جستجوی بالا رتبه دهند.

 

سئو فنی در مقابل جستجوگرهای داخلی در مقابل سئو خارج از صفحه بسیاری از افراد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را به سه سطل مختلف تقسیم می کنند: سئو در صفحه ، سئو در صفحه و سئو فنی. بیایید به سرعت آنچه را که معنی دارد را پوشش دهیم. سئو در صفحه SEO در صفحه به محتوا اشاره دارد که به موتورهای جستجو (و خوانندگان!) صفحه شما می گوید ، از جمله متن alt alt ، استفاده از کلمات کلیدی ، توضیحات متا ، برچسب H1 ، نامگذاری URL و پیوند داخلی. شما بیشترین سؤال را بر روی SEO در صفحه دارید زیرا خوب ، همه چیز در سایت شماست. سئو خارج از صفحه سئو خارج از صفحه به موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما از طریق رأی اعتماد به نفع شما چه میزان محبوب و مفید است - مهمترین آنها بک لینک ، یا پیوندهایی از سایت های دیگر به خود شما. کمیت و کیفیت بک لینک پیج صفحه را افزایش می دهد. همه موارد مساوی است ، صفحه ای با 100 پیوند مرتبط از سایتهای معتبر یک صفحه با 50 پیوند مرتبط از سایتهای معتبر (یا 100 پیوند نامربوط از سایتهای معتبر) پیشی می گیرد. سئو فنی سئو فنی نیز تحت کنترل شماست ، اما تسلط آن کمی دشوار است زیرا این امر کم تر شهودی است. چرا سئو فنی مهم است؟ ممکن است شما وسوسه شوید که کاملاً از این مؤلفه سئو چشم پوشی کنید. با این حال ، این نقش مهمی در ترافیک ارگانیک شما دارد. محتوای شما ممکن است کامل ترین ، مفید و نویسنده ترین باشد ، اما اگر موتور جستجو نتواند آن را خزنده کند ، تعداد کمی از افراد هرگز آن را مشاهده می کنند. این مانند درختی است که وقتی کسی در اطراف آن را نشنود در جنگل می افتد . آیا صدا می کند؟ بدون وجود یک پایه قوی SEO فنی ، محتوای شما برای موتورهای جستجو صدا نخواهد کرد.

بیایید بحث کنیم که چگونه می توانید محتوای خود را از طریق اینترنت تنظیم کنید. درک SEO فنی SEO فنی جانوری است که به بهترین وجه در قسمتهای قابل هضم شکسته می شود. اگر مثل من هستید ، دوست دارید چیزهای بزرگ را در قسمتهای مختلف و لیستهای چک مقابله کنید. باور کنید یا نه ، همه چیزهایی که تا این لحظه تحت پوشش خود قرار داده ایم را می توان در یکی از پنج دسته قرار داد که هرکدام سزاوار لیست خاص خود هستند. این پنج مقوله و جایگاه آنها در سلسله مراتب فنی جستجوگرها به بهترین وجه نشان داده شده توسط این گرافیک زیبا است که یادآور سلسله مراتب نیازهای مازلوف است اما برای بهینه سازی موتور جستجو مجددا بازسازی شده است. (توجه داشته باشید که ما به جای آن از اصطلاح رایج "Rendering" استفاده خواهیم کرد)

technical-seo-checklist-hierarchy

مبانی فنی حسابرسی SEO قبل از شروع به کار با ممیزی سئوی فنی خود ، چند اصول اساسی وجود دارد که باید آنها را عملی کنید. قبل از انتقال به بقیه ممیزی وب سایت شما اجازه دهید این اصول فنی SEO را پوشش دهیم. دامنه مورد نظر خود را حسابرسی کنید دامنه شما URL است که افراد برای ورود به سایت شما ، مانند hubspot.com ، تایپ می کنند. دامنه وب سایت شما تأثیر می گذارد که آیا افراد می توانند شما را از طریق جستجو پیدا کنند و روشی ثابت برای شناسایی سایت شما فراهم می کند. وقتی دامنه مورد نظر خود را انتخاب می کنید ، به موتورهای جستجو می گویید که آیا ترجیح می دهید نسخه www یا غیر www سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. به عنوان مثال ، شما ممکن است www.yourwebsite.com را از طریق وب سایت خود انتخاب کنید. این امر به موتورهای جستجو می دهد که نسخه www سایت شما را در اولویت قرار دهند و همه کاربران را در آن URL هدایت کنید. در غیر این صورت موتورهای جستجو با این دو نسخه به صورت سایتهای جداگانه برخورد می کنند و در نتیجه ارزش SEO پراکنده می شود. پیش از این ، Google از شما خواسته بود نسخه URL خود را که ترجیح می دهید شناسایی کنید. اکنون ، Google نسخه ای را برای نمایش جستجوگرها برای شما شناسایی و انتخاب می کند. با این حال ، اگر ترجیح می دهید نسخه مورد نظر دامنه خود را تنظیم کنید ، می توانید این کار را از طریق برچسب های متعارف (که به زودی آنرا پوشش خواهیم داد) انجام دهید. در هر صورت ، پس از تنظیم دامنه مورد نظر خود ، اطمینان حاصل کنید که همه انواع ، به معنای www ، غیر www ، http و index.html ، همه به طور دائم به آن نسخه هدایت می شوند. پیاده سازی SSL ممکن است قبلاً این اصطلاح را شنیده باشید - دلیل این امر بسیار مهم است. SSL یا Secure Sockets Layer با ایجاد یک لایه محافظ بین سرور وب (نرم افزاری که مسئولیت انجام درخواست آنلاین) و یک مرورگر را ایجاد می کند از این طریق سایت شما ایمن می شود. هنگامی که کاربر اطلاعاتی مانند اطلاعات پرداخت یا تماس را به وب سایت شما ارسال می کند ، احتمالاً هک نمی شود این اطلاعات هک شود زیرا شما SSL برای محافظت از آنها دارید. گواهینامه SSL توسط یک دامنه مشخص می شود که با "https: //" شروع می شود و برخلاف "http: //" و نماد قفل در نوار آدرس URL قرار دارد.hubspot secure ssl url

موتورهای جستجو سایتهای امن را در اولویت قرار می دهند - در واقع گوگل در اوایل سال 2014 اعلام کرد SSL یک عامل رتبه بندی محسوب می شود. به همین دلیل ، حتماً نوع SSL صفحه اصلی خود را به عنوان دامنه مورد نظر خود تعیین کنید. پس از تنظیم SSL ، باید صفحات غیر SSL را از http به https انتقال دهید. این یک سفارش بلند است ، اما ارزش آن را دارد که بتوانید به اسم بهبود رتبه بندی تلاش کنید. مراحلی که شما باید بردارید در اینجا آمده است: همه صفحات http://yourwebsite.com را به https://yourwebsite.com تغییر دهید. برچسب ها ، تمام برچسب های متعارف و hreflang را به روز کنید. نشانی های اینترنتی را در نقشه سایت خود (واقع در yourwebsite.com/sitemap.xml) و robot.txt (واقع در yourwebsite.com/robots.txt) خود به روز کنید. نمونه جدیدی از کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster Tools را برای وب سایت https خود تنظیم کنید و آن را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که 100٪ از ترافیک ها از آنجا عبور می کنند.

https://blog.hubspot.com/marketing/technical-seo-guide


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها